Luultavasti monet ovat jo törmänneet alla olevaan videoon, joka on mielestäni yksi tämän vuoden onnistuneimmista mainosvideoista. Pätkä on katsottu parin viikon sisään Youtubessa yli 28 MILJOONAA kertaa. Eikä suotta.
Haluaisinpa tietää, kuinka paljon tekijät ovat nauraneet pätkää tehdessään. Itse hihittelen vielä viikon ja ehkä noin kahdennenkymmenennen katselukerran jälkeenkin. Videon viestihän ei sinällään ole hauska, vaan oikeaa vakavaa asiaa. Enkä usko, että samaa viestiä olisi onnistuttu esittämään visuaalisesti millään muilla tavoin muuttamatta koko pätkää mauttomaksi. Mutta tämä taideteos on vain onnistuttu verhoamaan niin kertakaikkisen hellyttävään ja tarttuvaan muotoon sympaattisine höpöhahmoineen, että odotan jo, koska saan ostaa molemmat munuaisensa myyneen sinisen pikku-ukon pehmoleluna itselleni.
Katsokaa pätkä, ottakaa opiksenne ja päättäkää itse, ansaitsevatko tekijät teoksestaan ruusuja vai risuja. Minä tykkään!
Dumb Ways to Die
Haluaisinpa tietää, kuinka paljon tekijät ovat nauraneet pätkää tehdessään. Itse hihittelen vielä viikon ja ehkä noin kahdennenkymmenennen katselukerran jälkeenkin. Videon viestihän ei sinällään ole hauska, vaan oikeaa vakavaa asiaa. Enkä usko, että samaa viestiä olisi onnistuttu esittämään visuaalisesti millään muilla tavoin muuttamatta koko pätkää mauttomaksi. Mutta tämä taideteos on vain onnistuttu verhoamaan niin kertakaikkisen hellyttävään ja tarttuvaan muotoon sympaattisine höpöhahmoineen, että odotan jo, koska saan ostaa molemmat munuaisensa myyneen sinisen pikku-ukon pehmoleluna itselleni.
Katsokaa pätkä, ottakaa opiksenne ja päättäkää itse, ansaitsevatko tekijät teoksestaan ruusuja vai risuja. Minä tykkään!
Dumb Ways to Die
Mulle oli ainakin uusi juttu. Ha ha :D
VastaaPoistaTämä päivä ja monta muutakin päivää pelastettu! Aivan loistava!
VastaaPoistaMahtavaa! :)
PoistaTämä on niiin koukuttava!
VastaaPoista